Обичаш ли ХЕЙТЪРИТЕ?

Обичаш ли хейтърите

Обичаш ли ХЕЙТЪРИТЕ?

        В съвременното ни общество силно негативно въздействие оказва мнението на една група хора, това са хора, които спират развитието ни само с факта, че съществуват, Да, това са така наречените Хейтъри!

Какво е хейтър?
        Хейтър е човек, които се отнася негативно към нещо, което повечето хора одобряват. Тоест хейтър е злобен човек, който мрази почти всичко и всички.

Как да се справим с тази напаст?
       Реших да проуча страха си от мнението на другите, страха си от хейтърите. Направих си списък, който целеше да покаже какъв ще е техният брой. Написах 50 човека и си представих колко от тях няма да ме подкрепят, тоест колко от тях ще ме хейтнат.
 
От 50 човека в списъка ми имаше само 6 хейтъра! 
  
       Странното беше, че фокусът ми непрекъснато беше върху тези 6 човека. Вместо да концентрирам вниманието си върху хората, които ме подкрепят..., аз правех точно обратното.

        Отначало бях доста объркан. Казах си че трябва да сверя тези резултатите. Започнах да проверявам youtube каналите на различни хора, исках да видя каква е тяхната статистика между фенове и хейтъри. В почти всички случаи хейтърите бяха по-малко от 10% от хората, които харесват публикуваното съдържанието.
Какъв е извода?
        Хейтърите са толкова малко, че направо е смешно, да се влияем от тяхното мнение. Каквато и да е твоята мечта винаги помни, че хейтърите много искат да са на твоето място, именно за това полагат цялото това усилие. Тяхната мечта е един ден да са като теб. Тяхната мечта е да могат да действат, не само да хейтват.

  • Съсредоточи се във хората на които си полезен.
  • Съсредоточи се върху тези 90% от хората.
  • ТЕ наистина го Заслужават!

        Единственият начин да помогнеш  на хейтърите, е да им покажеш, че и те могат като теб, и те могат да успеят, също като теб. Трябва да им го покажеш чрез действията си, чрез успехите си, чрез резултатите си.

        Сподели тази статия с приятелите си, нека накараме общността на хейтърите да изчезне.

ИВАН ОРЛИНОВ ИВАНОВ


Задавайте ми всякакви въпроси в ASK.FM
Можете да ме последвате във FACEBOOK и YOUTUBE. Така ще получавате известия за всички мой дейности. Включително клипове, снимки, блогове и т.н.

Коментари

  1. Мен лично хейтърите дори ме мотивират! Хубава статия

    ОтговорИзтриване
  2. Картинката ме грабна адски много...

    ОтговорИзтриване
  3. така е... даже по малко от 10% са хейтърите.. Много добра статия

    ОтговорИзтриване
  4. Поредната много добра статия, г-н Иванов.

    ОтговорИзтриване
  5. Картинката направо кърти!

    ОтговорИзтриване
  6. Вярно е... много малко са хейтърите!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар